logo van Webburo Spring BV

Pompdirect BV

Pompdirect was een van de eerste klanten van Webburo Spring. Zij waren klant van zowel Pixlabel als Gouda Webdesign. Toen deze beide bedrijven overgingen in Webburo Spring is Pompdirect onze klant gebleven.

Een prachtig bedrijf om voor te werken.

lskdjfa lsdkjf alsdkfj lsdkjdas

lkjd falks ja;lskdj;lskdfjklsdjflkasjdflk jsdklfjlkds afjlksdfjlkajsdklfjasdfj

asd lfkjalsdkfjlksdjfkljasd

fasdlfjaskldfjasldfkjalsdfkjaks ldfjlka lsdfkl sadlfj

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Wat is het doel van je website?

Wat is het doel van je website?

Voordat je echt een website gaat maken is het belangrijk om je af te vragen wat het belangrijkste doel van de website is. Wil je informatie geven? Jezelf en je werk presenteren? Of wil je met de website diensten of producten gaan verkopen? Het integreren van een webshop resulteert in een compleet andere website dan een puur informatieve variant. Vanuit het basisidee ga je de details van je online aanwezigheid uitwerken.
Tips en advies van  Webburo Spring: Op zoek naar de beste webshop?

Op zoek naar de beste webshop?

Bij Webburo Spring ontwikkelen we je webshop voortaan met Craft Commerce. Al jaren zijn we fan van het Craft CMS, omdat we hiermee je website op maat kunnen maken, die zo erg gemakkelijk door jezelf aanpasbaar is. Craft Commerce is in ditzelfde principe ontwikkeld. De shop is precies zo te bouwen, zoals jij dat wilt. Daarnaast zijn deze shops, omdat ze op maat gemaakt worden, heel lichtgewicht, want we ontwikkelen alleen dat wat nodig is. We kunnen elk scherm precies maken zoals jij dat wilt. 
Tips en advies van  Webburo Spring: Laat zien wat je doet

Laat zien wat je doet

Je hoort het wel vaker: een foto zegt meer dan 1000 woorden. Je moet duidelijk omschrijven wat je voor je potentiële klanten, opdrachtgever of werkgevers kan doen, maar het is ook zeker belangrijk dat je laat zien wat je kunt. Laat met foto's, plaatjes en video zien wie je bent en wat je aan producten of diensten kunt leveren. Zorg voor pakkende foto's zodat deze in het geheugen van je bezoeker blijven hangen. Maak de plaatjes niet te schokkend en ook niet allemaal te opvallend of allemaal te grappig, maar zorg voor een mooi geheel.
×