logo van Webburo Spring BV

Pompdirect BV

Pompdirect was een van de eerste klanten van Webburo Spring. Zij waren klant van zowel Pixlabel als Gouda Webdesign. Toen deze beide bedrijven overgingen in Webburo Spring is Pompdirect onze klant gebleven.

Een prachtig bedrijf om voor te werken.

lskdjfa lsdkjf alsdkfj lsdkjdas

lkjd falks ja;lskdj;lskdfjklsdjflkasjdflk jsdklfjlkds afjlksdfjlkajsdklfjasdfj

asd lfkjalsdkfjlksdjfkljasd

fasdlfjaskldfjasldfkjalsdfkjaks ldfjlka lsdfkl sadlfj

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Een goede eerste indruk is belangrijk

Een goede eerste indruk is belangrijk

Een website / webshop die er slordig uitziet, die op tablet of smartphone niet goed is geoptimaliseerd, of waar zoveel kleuren door elkaar heen gebruikt worden dat het niet meer serieus over komt, maakt geen schijn van kans. Een bezoeker heeft een 'onbewust oog' voorzaken die niet kloppen. Aandacht besteden aan een passend webdesign is een voorwaarde voor een goede eerste online indruk. Een gouden randje is niet nodig, maar een net en professioneel design zeker wel.
Tips en advies van  Webburo Spring: Geen doodlopende straatjes

Geen doodlopende straatjes

Zorg er voor dat je website geen doodlopende straatjes heeft. Spoor bezoekers aan tot actie en laat ze verder kijken op je website.Elke detailpagina op je website moet zorgen voor een actie van de bezoeker. 'Mail voor hulp' of 'Bel ons' als je een dienstverlenend bedrijf bent bijvoorbeeld. 'Mis geen enkele tip' op je blogpagina's. En zorg er ook voor dat men verder kan klikken naar andere pagina's, alles om te voorkomen dat je klant je website verlaat.Doe dit echt op elke pagina!En herhaal je call-to-action zeker ook onderaan in de footer.
Tips en advies van  Webburo Spring: Gewoon is helemaal niet gek

Gewoon is helemaal niet gek

Zorg dat je eigen website eruit ziet, zoals je wilt dat andere websites eruit zien. Zorg voor een bruikbare website en gebruik gewoon je gezonde verstand. Als je echt een gebruiksvriendelijke website wilt hebben, dan moet je de richtlijnen en basisprincipes van usability kennen. Dit zorgt voor een succesvolle website, ook op lange termijn.Vooral de volgende 2 regels zorgen voor een betere website: Doe op je eigen website niet iets waar je je aan ergert op andere websitesControleer alle pagina's, vooral formulieren en je zoekfunctie
×