logo van Webburo Spring BV
WhatsApp

Winkelcentrum Goverwelle

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.
Tips en advies van  Webburo Spring: Toegankelijkheidstool

Toegankelijkheidstool

Wow, dat klinkt als iets wat heel moeilijk is om te doen. Want voor iedereen geldt dat toegankelijkheid op een andere manier geregeld zou moeten worden. Ja, je hebt de basisbeginselen:leesbaaroverzichtelijkin stukken verdeeldbegrijpelijke tekstMaar er is meer.
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een goede FOUT-pagina

Zorg voor een goede FOUT-pagina

Het gebeurt regelmatig dat je teksten en links op je website aanpast of verwijdert. Dit kan er voor zorgen dat links in je website niet meer verwijzen naar een bestaande pagina, of dat andere websites met een niet meer werkende link naar je website verwijzen. De bezoeker krijgt dan meestal een technische pagina te zien, de zogenaamde "error 404-pagina". Je moet je klanten hier vriendelijk opvangen en proberen te helpen.Een goede error 404-pagina kun je verfrissen met wat humor en ook meteen vullen met een alternatief voor je bezoeker. Zorg dat ze toch iets interessants zien en op je website blijven. Kijk hier maar eens