logo van Webburo Spring BV
WhatsApp

2rent4you

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.
Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te verkopen hebt. Ze komen naar je website met een bepaald doel.Geloof het of niet: ze komen niet voor je mooi uitgewerkte topbalk met sfeerfoto's. Als grote topbalken met sfeerfoto's zouden werken, denk je dan ook niet dat bedrijven zoals Apple, Amazon en Google ze zouden hebben?
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Een kruimelpad zorgt ook voor een goede navigatie in je website of webshop. In een kruimelpad worden namelijk de stappen getoond die een bezoeker in de website heeft afgelegd. Als de bezoeker een paar stappen terug wil doen, dan kan er gewoon op één van die stappen in het kruimelpad geklikt worden. Voor zoekmachine optimalisatie is dit ook erg belangrijk. Zoekmachine zien in het kruimelpad nog duidelijker de structuur en diepgang van een website. Ook zorgt het kruimelpad voor nog meer links van - en naar pagina's. Dit helpt de ranking verhogen van al je pagina's.