logo van Webburo Spring BV

De Goudse Kaasmarkt

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te verkopen hebt. Ze komen naar je website met een bepaald doel.Geloof het of niet: ze komen niet voor je mooi uitgewerkte topbalk met sfeerfoto's. Als grote topbalken met sfeerfoto's zouden werken, denk je dan ook niet dat bedrijven zoals Apple, Amazon en Google ze zouden hebben?
Tips en advies van  Webburo Spring: Toegankelijkheidstool

Toegankelijkheidstool

Wow, dat klinkt als iets wat heel moeilijk is om te doen. Want voor iedereen geldt dat toegankelijkheid op een andere manier geregeld zou moeten worden. Ja, je hebt de basisbeginselen:leesbaaroverzichtelijkin stukken verdeeldbegrijpelijke tekstMaar er is meer.
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor (punten)lijstjes om je conversie te verhogen

Zorg voor (punten)lijstjes om je conversie te verhogen

Lijstjes werken heel goed op websites en in webwinkels. Weet je waarom?Mensen scannen websites meestal, waarbij ze eerst koppen en lijstjes zienInformatie die overzichtelijk in een lijstje staat, neem je sneller in je opLijsten trekken aandacht van je bezoekerGebruik dit in je website. Gebruik niet te veel lange lappen tekst. Je kunt deze informatie beter in een lijstje stoppen, waarmee je de kans aanzienlijk vergroot dat mensen het lezen. Grote webshops als Bol.com en Coolblue gebruiken veel van dit soort lijsten.