logo van Webburo Spring BV

De Goudse Kaasmarkt

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Laat je website bouwen

Laat je website bouwen

Het kan behoorlijk moeilijk zijn om een professionele website te maken. Misschien heb je er helemaal de tijd niet voor. Bij het ontwikkelen van een website komt meer kijken, dan alleen het juiste uiterlijk en de juiste inhoud. In veel gevallen kun je het best een websiteontwikkelaar inhuren om de website te laten maken die aan al je eisen voldoet.Het helpt al heel goed om een paar voorbeelden te vinden van websites die je mooi vindt en prettig in het gebruik. Deze kunnen als inspiratie dienen. Als je weet wat je wilt, kun je een offerte aanvragen bij verschillende website ontwikkelaars. Een goede website zorgt voor een betere vindbaarheid en een grotere conversie, wat er voor zorgt dat hij zich ook weer terugverdient. 
Tips en advies van  Webburo Spring: Voor wie maak je de website?

Voor wie maak je de website?

In het beginstadium moet je je afvragen voor wie je een website maakt. Je moet de klassieke vraag stellen: wat is jouw doelgroep? Je doelgroep heeft vaak een uitgesproken smaak en kan bepaalde zaken belangrijk vinden aan een website die jezelf in eerste instantie niet ziet of niet overeenkomen met je persoonlijke smaak. Je goed verdiepen in de wensen van een doelgroep is dus van groot belang. Kijk daarom eens hoe concurrenten of andere (zelfstandige) professionals het aanpakken en laat je hierdoor inspireren.
Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.