Conversie is het aantal bezoekers op je website of webshop dat ook echt een aankoop doet, of een formulier invult op je website. Hiervoor heb je ook zoekmachine optimalisatie (SEO) nodig, want hiermee wordt de kans groter op conversie. Je kunt namelijk sturen op de juiste bezoekers. Als mensen bepaalde zoekwoorden gebruiken zoekmachines (Google, Bing...) moeten ze jouw webshop tegenkomen.
Maar er zijn meer onderdelen van belang bij conversie. Vooral als je producten verkoopt in je webshop. Het hele verkoopproces in je webshop moet er betrouwbaar en gemakkelijk uitzien. Zorg er voor dat er duidelijke omschrijvingen van je producten staan en zorg voor goede foto's van je producten. Geef duidelijke en correcte informatie over de manier van betalen, de leveringstijd en de eventuele verzendkosten.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Algemeen
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites