logo van Webburo Spring BV
WhatsApp

Ga toch Gamen

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Zorg voor een kruimelpad (breadcrumb) in je website

Een kruimelpad zorgt ook voor een goede navigatie in je website of webshop. In een kruimelpad worden namelijk de stappen getoond die een bezoeker in de website heeft afgelegd. Als de bezoeker een paar stappen terug wil doen, dan kan er gewoon op één van die stappen in het kruimelpad geklikt worden. Voor zoekmachine optimalisatie is dit ook erg belangrijk. Zoekmachine zien in het kruimelpad nog duidelijker de structuur en diepgang van een website. Ook zorgt het kruimelpad voor nog meer links van - en naar pagina's. Dit helpt de ranking verhogen van al je pagina's.
Tips en advies van  Webburo Spring: Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Voor het bouwen van je website is belangrijk om te bepalen wat de doelgroep is en wat het doel van de website is. Na het bepalen van het doel en de doelgroep kan er begonnen worden met het bouwen. Een veel voorkomende fout is dat mensen hun website laat bouwen zoals zij hem zelf mooi vinden. Hier wordt echter vaak de doelgroep vergeten. Je bent meestal je eigen doelgroep niet. Probeer tijdens het (laten) ontwikkelen van je website steeds te bedenken wie je doelgroep en wat je doelgroep zoekt! Een ontwerp wat jou aanspreekt spreekt soms de doelgroep niet aan, dus test een aantal ontwerpen bij je doelgroep en bespreek het met familie en vrienden.
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een homepage met focus

Zorg voor een homepage met focus

Zoals we al eerder hebben verteld, weet je dat mensen nooit per ongeluk op je website komen. Ze zijn op zoek naar iets, ze hebben een doel en daarom komen ze op je website. Hoe mooi is het als je weet voor welk doel ze op je website komen en jij kunt ze dat doel meteen tonen. Ga op zoek naar de toptaken van je website. En richt hierop je homepage in. Geef je homepage focus, laat duidelijk zien wat je doet en wat er bij jou te halen is.Je geleidt je klant hiermee naar het einddoel en je zorgt er zo voor dat ze niet verdwalen of zelfs vertrekken.