logo van Webburo Spring BV

Ga toch Gamen

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Laat je website bouwen

Laat je website bouwen

Het kan behoorlijk moeilijk zijn om een professionele website te maken. Misschien heb je er helemaal de tijd niet voor. Bij het ontwikkelen van een website komt meer kijken, dan alleen het juiste uiterlijk en de juiste inhoud. In veel gevallen kun je het best een websiteontwikkelaar inhuren om de website te laten maken die aan al je eisen voldoet.Het helpt al heel goed om een paar voorbeelden te vinden van websites die je mooi vindt en prettig in het gebruik. Deze kunnen als inspiratie dienen. Als je weet wat je wilt, kun je een offerte aanvragen bij verschillende website ontwikkelaars. Een goede website zorgt voor een betere vindbaarheid en een grotere conversie, wat er voor zorgt dat hij zich ook weer terugverdient. 
Tips en advies van  Webburo Spring: Zoekmachineoptimalisatie is onmisbaar

Zoekmachineoptimalisatie is onmisbaar

Bij goede teksten hoort ook zeker zoekmachineoptimalisatie, wat meestal afgekort wordt tot SEO (Search Engine Optimization). Je kunt je teksten op een bepaalde manier (laten) schrijven, waarmee je de online vindbaarheid verbetert. Hoe hoger je in de zoekresulaten van bijvoorbeeld Google verschijnt, hoe vaker mensen je website zullen vinden. In de SEO zijn er verschillende manieren om je vindbaarheid te verhogen. Het helpt bijvoorbeeld om op je website te bloggen over jouw kennis, producten of diensten. Eigenlijk zoals wij hier nu doen. Daarnaast kun je je teksten verbeteren en ook helpt het om meer links naar je website te krijgen (linkbuilding).
Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.
×