Je hoort het wel vaker: een foto zegt meer dan 1000 woorden. Je moet duidelijk omschrijven wat je voor je potentiële klanten, opdrachtgever of werkgevers kan doen, maar het is ook zeker belangrijk dat je laat zien wat je kunt. Laat met foto's, plaatjes en video zien wie je bent en wat je aan producten of diensten kunt leveren. Zorg voor pakkende foto's zodat deze in het geheugen van je bezoeker blijven hangen. Maak de plaatjes niet te schokkend en ook niet allemaal te opvallend of allemaal te grappig, maar zorg voor een mooi geheel.
Laat je website bouwen
Het kan behoorlijk moeilijk zijn om een professionele website te maken. Misschien heb je er helemaal de tijd niet voor. Bij het ontwikkelen van een website komt meer kijken, dan alleen het juiste uiterlijk en de juiste inhoud. In veel gevallen kun je het best een websiteontwikkelaar inhuren om de website te laten maken die aan al je eisen voldoet.Het helpt al heel goed om een paar voorbeelden te vinden van websites die je mooi vindt en prettig in het gebruik. Deze kunnen als inspiratie dienen. Als je weet wat je wilt, kun je een offerte aanvragen bij verschillende website ontwikkelaars. Een goede website zorgt voor een betere vindbaarheid en een grotere conversie, wat er voor zorgt dat hij zich ook weer terugverdient.
Carrousels horen thuis op de kermis
Het wordt al heel lang gezegd, maar de laatste jaren verschenen er ook heel wat artikels over. En toch komen carrousels nog voor op 44% van de websites. Carrousels en sliders horen thuis op de kermis. Niet op je website. Omdat marketeers hun website anders te saai vinden. En omdat ze zo geen beslissingen moeten nemen: met een carrousel krijgt iedereen een plaatsje op de homepage. Onze AB-testen bewijzen nu ook met harde cijfers dat carrousels zorgen voor minder kliks en omzet. Er zijn nog schokkendere cijfers: Genereer tot 190% meer kliks zonder carrousel.