logo van Webburo Spring BV

Jong Onroerend goed Utrecht

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te verkopen hebt. Ze komen naar je website met een bepaald doel.Geloof het of niet: ze komen niet voor je mooi uitgewerkte topbalk met sfeerfoto's. Als grote topbalken met sfeerfoto's zouden werken, denk je dan ook niet dat bedrijven zoals Apple, Amazon en Google ze zouden hebben?
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak je website responsive

Maak je website responsive

Meer dan 50% van het internetverkeer komt van mobiele toestellen, waarvan meer dan de helft van smartphones. Dat aandeel zal de komende jaren alleen maar groeien. Daarom is het belangrijk dat je (nieuwe) website vlot werkt op een tablet en smartphone. Responsive design is daar een zeer goede oplossing voor.
Tips en advies van  Webburo Spring: Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen. Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.