logo van Webburo Spring BV

Studio Puur Massages

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Trots als een pauw

Trots als een pauw

Trots. Trots als, ach ja dat zie je wel, een pauw. Normaal lopen we daar niet zo mee te koop, maar nu voelt het echt alsof we het van de daken willen schreeuwen. Vandaag hebben we bij onze 2e potentiele medewerker een handtekening gezet onder zijn proefplaatsing.Dat betekent dat we vanaf volgende week 2 man extra op kantoor krijgen om te helpen bij het ontwikkelen van websites en alles daar omheen. Deze mannen hadden een afstand tot de arbeidsmarkt, wat betekent dat ze om diverse redenen niet makkelijk meer aan een baan zouden kunnen komen. Omdat Webburo Spring voor websites, webshops en vindbaarheid in mogelijkheden denkt, zien wij die redenen niet als een probleem. We geven ze heel graag een kans. Ze krijgen in ieder geval extra ervaring en hopelijk blijven ze bij ons en groeien ze mee met het bedrijf. Welkom aan boord: Sean en David!
Tips en advies van  Webburo Spring: Voor wie maak je de website?

Voor wie maak je de website?

In het beginstadium moet je je afvragen voor wie je een website maakt. Je moet de klassieke vraag stellen: wat is jouw doelgroep? Je doelgroep heeft vaak een uitgesproken smaak en kan bepaalde zaken belangrijk vinden aan een website die jezelf in eerste instantie niet ziet of niet overeenkomen met je persoonlijke smaak. Je goed verdiepen in de wensen van een doelgroep is dus van groot belang. Kijk daarom eens hoe concurrenten of andere (zelfstandige) professionals het aanpakken en laat je hierdoor inspireren.
Tips en advies van  Webburo Spring: Val met de deur in huis

Val met de deur in huis

Mensen komen voor je producten en je inhoud. Voor datgene wat je te vertellen of te verkopen hebt. Ze komen naar je website met een bepaald doel.Geloof het of niet: ze komen niet voor je mooi uitgewerkte topbalk met sfeerfoto's. Als grote topbalken met sfeerfoto's zouden werken, denk je dan ook niet dat bedrijven zoals Apple, Amazon en Google ze zouden hebben?