logo van Webburo Spring BV

Minima voor elkaar Gouda

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Kijk vanuit het perspectief van de gebruiker

Voor het bouwen van je website is belangrijk om te bepalen wat de doelgroep is en wat het doel van de website is. Na het bepalen van het doel en de doelgroep kan er begonnen worden met het bouwen. Een veel voorkomende fout is dat mensen hun website laat bouwen zoals zij hem zelf mooi vinden. Hier wordt echter vaak de doelgroep vergeten. Je bent meestal je eigen doelgroep niet. Probeer tijdens het (laten) ontwikkelen van je website steeds te bedenken wie je doelgroep en wat je doelgroep zoekt! Een ontwerp wat jou aanspreekt spreekt soms de doelgroep niet aan, dus test een aantal ontwerpen bij je doelgroep en bespreek het met familie en vrienden.
Tips en advies van  Webburo Spring: Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Maak alles zo makkelijk mogelijk op je website

Je website heeft een doel. Je wilt de bezoekers iets laten doen, zoals:Een offerte aanvragenContact met je opnemenInschrijven voor een nieuwsbriefIets kopen enzovoort.
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor goede teksten in je website / webshop

Zorg voor goede teksten in je website / webshop

Veel mensen weten het wel, maar onderschatten de invloed van teksten. Omschrijf goed wat jouw kennis, expertise, meerwaarde is of wat je verkoopt en hoe je dat doet. Gebruik korte zinnen met een vriendelijke en consistente tone of voice. Naast het schrijven van aantrekkelijke teksten is het ook belangrijk dat je teksten worden gevonden in de zoekmachines. Goede teksten schrijven lijkt vaak makkelijker dan het is.Een professionele tekstschrijver kan je hierbij goed helpen. Een goede tekstschrijver weet precies de juiste tone of voice te vinden voor jouw doelgroep. Eigentijdse tekstschrijvers houden hun SEO-kennis goed bij en kennen alle kneepjes van het vak zodat de teksten op je website vindbaar en leesbaar zijn. De SEO-kennis wordt steeds belangrijker. Uiteraard kun je daar zelf wel in sturen. Zorg voor de juiste zoekwoorden en laat die verwerken in de teksten en kopteksten.