logo van Webburo Spring BV

Stadswandelingen Gouda

Website tips en advies van Webburo Spring

Tips en advies van  Webburo Spring: Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen. Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.
Tips en advies van  Webburo Spring: Op zoek naar de beste webshop?

Op zoek naar de beste webshop?

Bij Webburo Spring ontwikkelen we je webshop voortaan met Craft Commerce. Al jaren zijn we fan van het Craft CMS, omdat we hiermee je website op maat kunnen maken, die zo erg gemakkelijk door jezelf aanpasbaar is. Craft Commerce is in ditzelfde principe ontwikkeld. De shop is precies zo te bouwen, zoals jij dat wilt. Daarnaast zijn deze shops, omdat ze op maat gemaakt worden, heel lichtgewicht, want we ontwikkelen alleen dat wat nodig is. We kunnen elk scherm precies maken zoals jij dat wilt. 
Tips en advies van  Webburo Spring: Zorg voor een homepage met focus

Zorg voor een homepage met focus

Zoals we al eerder hebben verteld, weet je dat mensen nooit per ongeluk op je website komen. Ze zijn op zoek naar iets, ze hebben een doel en daarom komen ze op je website. Hoe mooi is het als je weet voor welk doel ze op je website komen en jij kunt ze dat doel meteen tonen. Ga op zoek naar de toptaken van je website. En richt hierop je homepage in. Geef je homepage focus, laat duidelijk zien wat je doet en wat er bij jou te halen is.Je geleidt je klant hiermee naar het einddoel en je zorgt er zo voor dat ze niet verdwalen of zelfs vertrekken.