Zoals we al eerder hebben verteld, weet je dat mensen nooit per ongeluk op je website komen. Ze zijn op zoek naar iets, ze hebben een doel en daarom komen ze op je website.
Hoe mooi is het als je weet voor welk doel ze op je website komen en jij kunt ze dat doel meteen tonen. Ga op zoek naar de toptaken van je website. En richt hierop je homepage in. Geef je homepage focus, laat duidelijk zien wat je doet en wat er bij jou te halen is.
Je geleidt je klant hiermee naar het einddoel en je zorgt er zo voor dat ze niet verdwalen of zelfs vertrekken.
Dit doe je door vooral visueel dingen aan te passen. Geef knoppen waar je klant op zou moeten drukken een opvallende knop. Zet er geen 5 naast elkaar, maar probeer je per pagina te beperken tot 1 of 2 knoppen. Daarmee geef je overzicht en structuur.
Een mens is als een aap. Ze hebben een banaan nodig op elke pagina. Die bananen leiden je klant door de website heen. Als er te veel bananen zijn, dan ontstaat er helaas weer keuzestress en dat willen we uiteraard niet.
Plaats inhoud niet te chaotisch door elkaar, want dit leest en kijkt niet handig voor je klant. Je geeft structuur aan je pagina's door een rustig geheel te tonen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Algemeen
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)