logo van Webburo Spring BV

Klanten die koning zijn en zich als partner gedragen

Klanten die koning zijn en zich als partner gedragen van Webburo Spring BV
  • Categorie:

    Websites

In theorie kan Webburo Spring websites en webshops bouwen voor alle soorten bedrijven en organisaties.

In de praktijk is er een speciaal soort bedrijf waar Webburo Spring nét wat beter werk voor levert. Het zijn de partijen die iets waardevols toevoegen aan de wereld. Het zijn de bedrijven en organisaties die andere dingen belangrijker vinden dan zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verdienen.

René: ‘Ik merk het meteen: zodra ik het gevoel heb dat het bedrijf op de een of andere manier verschil maakt, dan hebben we een klik en komt bij ons vanzelf de creativiteit en motivatie los om de klant zo goed mogelijk te helpen om dat verschil nog beter te kunnen maken. Dat kan bijvoorbeeld een sociaal bedrijf zijn of iets op het gebied van duurzaamheid. Soms is het duidelijk aanwezig, soms een beetje meer verstopt. Dan zijn ze bijvoorbeeld heel goed voor hun medewerkers of vinden ze het zelf erg belangrijk om hun klanten écht goed te helpen. Het zijn de partijen die gaan voor een goede relatie op de lange termijn.

Dit zijn klanten die ons als gelijkwaardige partner behandelen. Ze hebben respect voor onze expertise en manier van werken, en wij voor die van hun. We mogen naast hen staan en samen op zoek gaan naar wat het beste is voor hun bedrijf. Soms weten ze precies wat ze willen qua webshop of website, maar het is ook helemaal prima als ze nog geen idee hebben. Dan beginnen we blanco en komen wij met voorstellen.

Wij vinden iets moois op de wereld neerzetten belangrijker dan veel geld verdienen. Eerlijkheid en rechtvaardigheid zijn waarden die ons motiveren. Hoe meer we aan de buitenwereld laten zien dat dit belangrijk voor ons is, hoe meer klanten ons benaderen die daarbij passen. We vinden het een eer om voor deze waardegedreven klanten te mogen werken! Daarbij maakt het niet uit of we een eenvoudige site voor een klein budget maken of dat het een groter project met maatwerk is. Ook kleine partijen kunnen veel verschil maken!

Wat gebeurt er wanneer er toch een klus tussendoor glipt waarbij het om geld draait? ‘Ik merk dat we dan niet als partner maar als kostenpost worden gezien. Vaak komt het geld dan tussen mij en de klant in te staan. Dat kost veel energie. Deze klanten begrijpen ook minder goed met wat voor medewerkers ze te maken hebben. Mijn medewerkers hebben autisme en zijn daardoor soms net ietsje kwetsbaarder. Wij behandelen onze klant als koning, maar we kunnen niet werken voor een koning die zich autoritair of zelfs agressief gedraagt. Van zoiets kunnen mijn medewerkers letterlijk ziek worden of angst krijgen voor het werk. In zo’n geval is de keuze voor mij geen probleem: ik sta voor mijn medewerkers.

Wil je onze partner of klant worden?