Je website mag geen doodlopende straatjes hebben. Spoor bezoekers aan tot actie. Elke detailpagina op je website moet aansturen op een actie van de bezoeker. 'Vraag een offerte' of 'Neem contact op' als je een dienstverlenend bedrijf bent bijvoorbeeld. 'Mis geen enkele tip' op je blogpagina's. Doe dit op elke pagina! En zet je call-to-action zeker ook onderaan.
Het aanzetten van je bezoekers tot een actie op je website zorgt voor verschillende zaken.
Het heeft dus veel voordelen om je bezoekers te activeren op je website en in je webshop. Zorg niet voor te veel knoppen en linkjes uiteraard, anders ontstaat er keuzestress. Dat wil je altijd voorkomen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Algemeen
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Websites
Websites
Websites
Websites
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Zoekmachine optimalisatie (SEO)