logo van Webburo Spring BV

Maar we hebben een alternatief

Het spijt ons heel erg, maar we hebben het niet kunnen vinden. Misschien staat hieronder iets interessants?

Tips en advies van Webburo Spring

Lees onze tips om je website te verbeteren en hoe je meer bezoekers naar je website kunt krijgen.

Tips en advies van  Webburo Spring: Vermijdt te grote header foto's

Vermijdt te grote header foto's

Foto's en video's zijn belangrijke content op een website, maar let op dat je niet te grote header-foto’s gebruikt. Ze zorgen ervoor dat je belangrijke informatie buiten beeld duwt en ze helpen zelden dat je bezoekers gaan scrollen. Als je deze grote header-afbeeldingen gebruikt om jezelf in het zonnetje te zetten, stop daar dan maar mee. Het interesseert je bezoekers niet echt. Zij willen geen kostbare tijd in zo'n website steken, ze schieten er namelijk niet veel mee op. Je kunt beter je belangrijke informatie tonen in plaats van die grote foto's. (Foto van https://collabcubed.com/2012/01/19/the-redball-project-kurt-perschke/)
Tips en advies van  Webburo Spring: Heldere USP's

Heldere USP's

De meeste webshops en websites vertellen alleen maar over wat men verkoopt. Dat is natuurlijk belangrijk, want dat is waar je je geld mee moet verdienen. Maar belangrijker is dat je vertelt waarom je bezoeker bij jou moet kopen. De bezoekers die via Google een aantal websites bekijkt, doet dat meestal maar 7 seconden. Je bezoeker wil je in die 7 seconden laten zien waarom hij hier moet bestellen of hier zijn informatie moet aanvragen.Zet deze USP's (Unique Selling Points) op een prominente plek in de header of op een andere plek die je bezoeker laat snappen waarom ze bij jou moeten zijn. Plaats er maximaal 3 of 4, voor de overzichtelijkheid.
Tips en advies van  Webburo Spring: Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Spreek je doelgroep aan voor het verhogen van je conversie

Een goede eerste indruk bij de bezoekers van je website of webshop is om ze expliciet aan te spreken. Dit werkt altijd. Je kunt hiervoor het best direct de dilemma's of vragen die de bezoeker bezighouden aanstippen. Dit aanspreken van je doelgroep doe je het best kort op een aantal locaties in je website, bijvoorbeeld op landingspagina’s, je homepage en op conversiepagina’s. Doordat je dit expliciet doet, voelt de bezoeker zich meer aangesproken en kan er herkenning ontstaan.

Portfolio van Webburo Spring

Een kleine greep uit ons portfolio

Zoeken naar iets.

×